Til og Fra kort

Manden er maler og gav mig for nyligt sådan en hel farveprøvebladrebog (hvad hedder sådan en egentlig på dansk?) Det er virkelig noget lækkert tykt papir. Men hvad kan man mon lave med alle de skønne farver? Jeg klippede nogle bider af og stemlede med et ‘til og fra’ stempel. Og så pyntede jeg dem en smule, men ikke for meget, for man skal gerne stadig kunne se hvad det er og læse de fantastiske navne på farverne. (Jeg har altid været fascineret farvehandlerens kreative navne på farver)

Så de fik lidt sort maling og glimmer…

 

Bling og blomster…

og knapper og klips.

Synes selv de blev ret søde. Nu kan jeg slippe afsted med at pakke alle mine julegaver ind i ensfarvet, kedeligt papir, og pynte dem med bånd og et af dem her hver, så skal det nok blive farverigt alligevel. 🙂

 

 

 

Om Annarella

Don't worry, be happy :-)
Dette indlæg blev udgivet i Kreativitet og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

