Argh! :-(

Min kære mand gav mig et gavekort på 500 kr til en scrapbutik i julegave sidste år. Det er der ikke specielt meget argh over. Det var faktisk helt fantastisk, men hør så lige her: Jeg var derinde en gang i januar og købte en smule papir og dims, men brugte maks 100 kr…. Så fik jeg baby, og så var det sommer, men nu… NU er det efterår og jeg er klar til at scrappe igen, men da jeg går ind på scrapbutikkens hjemmeside ser jeg at den er lukket 😦

Buhu! Og ikke nok med at gavekortet er ubrugeligt, jeg er gået glip af det vildeste udsalg. De solgte alt til 30%-50% i sidste måned. Nu er alt der er tilbage af butikken en telefonsvarer som siger de har et par akryl papirbakker tilbage, ellers er alt væk. Hvordan kunne jeg gå glip af det. Jeg er virkelig så ked af det at jeg er ved at tude for nu synes jeg ikke jeg kan få mig til at bruge fler penge på scrap i år, og det kunne bare have været så lækkert at købe lidt nye materialer. 😦

Om Annarella

Don't worry, be happy :-)
Dette indlæg blev udgivet i Kreativitet. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

