Art journaling, en ny ide eller?

Det “nye” i år indenfor scrapbooking er art journals. Jeg er helt vild med min art journal, og synes det er sådan en god ide.. men hvor nyt er det lige det er?

Prøv at tænke tilbage til da du gik i skole. Havde du ikke en kalender/lektiebog du tegnede kruseduller i og limede billeder ind af ham den lækre fra 9B? Og skrev lange diskussioner om musik og fester med hende du sad ved siden af i de uendeligt lange tysktimer? Og du spekulerede slet ikke over om det var pænt eller grimt, men den kalender endte med at blive en guldgrube af minder fra din skoletid? Hvis du gjorde, så tag et par billeder af din gamle kalender og smid en kommentar. 🙂

Her er et slideshow af nogle af de pænere sider fra mine gamle kalendere – Ægte 1990’er art journaling:

This slideshow requires JavaScript.

Om Annarella

Don't worry, be happy :-)
Dette indlæg blev udgivet i Kreativitet. Bogmærk permalinket.

6 svar til Art journaling, en ny ide eller?

  1. Jytte siger:

    Eiii, hvor sjovt … Herligt at se en 1990’er art journal 😀
    Tænkte lige at din tegning med tørresnoren jo også findes på stempler fra Hero Arts 😀

  2. Sara siger:

    De er gode de minder :o) Godt du har gemt dem… Jeg har også alle mine kalendere liggende… Mange har grinet af mig, men jeg kan nu godt lide at kigge tilbage på dem en gang imellem… Og så har min veninde nogen gange ringet og spurgt om datoer og deslige fordi hun ved jeg har dem liggende :o)
    Jeg vil nu mene det er et gammelt fænomen, men nu bliver det bare gjort til et mode fænomen og derved kan de tage en masse for det, men hyggeligt og flot er det :o)

  3. enscrappersbekendelser siger:

    Ha ha, det er bare HERLIGT!! 😉 Jeg kan sagtens huske tilbage. Så sent som i går, sad jeg sammen med en scrapveninde, og hun opdagede at jeg lige havde tegnet en lille superand, på et skitsepapir. Det havde jeg slet ikke selv opdaget 🙂

  4. Kayla siger:

    I am actually thankful to the holder of this website who has shared this impressive paragraph at here.

  5. Fantastic goods from you, man. I have keep in mind your stuff prior to and you
    are just too fantastic. I really like what you’ve bought here, really like what you’re stating and the way through which you
    say it. You make it enjoyable and you still take care of to stay
    it smart. I can not wait to read much more from you.
    This is really a wonderful website.

  6. Deloras siger:

    Now, is this your view or is it actuality? The past handful of
    articles or blog posts I read concerning this were intensely opinionated and not much in the way
    of facts. Just curious.

Skriv et svar

